Van de penningmeester – Algemene Leden Vergadering
Ik ben het nieuwe jaar al goed begonnen met een akelige en hardnekkige griep. Ik begin nu pas weer een beetje op te knappen.
We zijn druk in de weer om de boekhouding in orde te krijgen.
Gelukkig heb ik reusachtige hulp van Martin Molenaar gekregen. ik ben hier natuurlijk ontzettend blij mee. Het boekhoudbureau was toch wel erg duur en hij doet het net als wij, vrijwillig. Hij komt jullie zelf alles toelichten op de
Algemene Leden Vergadering van 23 maart 2017.
We proberen om eind van deze maand alle automatische incasso’s te gaan verwerken, daar helpt hij mij ook mee, dus we hopen dat alles gauw in orde komt. Mocht u nog geen automatische incasso hebben, even een belletje en we sturen het formulier naar u op, anders verzoeken wij u de contributie van € 20.00 (voor een 2e lid, die op hetzelfde adres woont, komt daar €10 bij (€30 per jaar) z.s.m. zelf over te maken. Het nummer van de VRA is NL95INGB0004446439. Als u een brief wilt hebben voor uw zorgverzekering laat het mij dan even weten, zodat ik het op kan sturen. (telefoon 06-20436050).
We vragen dit jaar weer bij het Reumafonds subsidie aan voor onze activiteiten. Lukt dat, dan gaan we dit jaar zeker weer naar een theatervoorstelling.
Dus we wachten in spanning af.
Marianne
Belastingaangifte
Evenals de voorafgaande jaren is het weer mogelijk om uw belastingaangifte te laten verzorgen via de VRA.
Dit kan op diverse dagen in maart en april.Bel wel even met Marianne via het nummer 06-20436050 om een afspraak te maken, zodat zij een rooster kan maken die iedereen past.